Loading ...

ONGELIMITEERD NAAR DE BIOSCOOP!

Natuurlijk wil jij ook alle films zien! Super voordelig en zo vaak als je maar wilt naar onze bioscoop, naar onze relaxte ligstoelen, naar onze grote filmdoeken en dat ook nog met Dolby 7.1 cinema geluid!

Welkom in onze onbeperkte wereld!

Oftewel, LUXOR CINEMAS UNLIMITED en dit zijn de voordelen:

  • Onbeperkt films kijken met de beste ervaring!
  • Bepaal zelf hoe vaak je naar de bioscoop gaat! 
  • Voordelig tarief voor specials & events
  • En verder alles wat je van Luxor Cinemas mag verwachten: heerlijke recliner ligstoelen, vers gebakken popcorn en natuurlijk altijd het allerbeste beeld en geluid.

(Het toegangsbewijs dient tot uiterlijk 15 minuten voor aanvang van de voorstelling te worden gescand in de bioscoop. Indien dat niet gebeurd is, vervalt het toegangsbewijs)

Kom ook UNLIMITED naar onze wereld
voor slechts € 22,- per maand!

Tip: je kunt hem ook cadeau geven!!
 

Pas aanvragen

unlimited-welkom-in-onze-wereld-card.png 

unlimited-welkom-in-onze-wereld-achterkant.png

Veelgestelde vragen:

  • Als ik nu lid word, kan ik dan meteen Unlimited naar alle films?

    Ja, je kan meteen Unlimited naar de film!
    Je ontvangt na bestelling, direct een Tijdelijke Pas in je e-mail.
    Dit is een pdf die je kunt printen en gebruiken om naar alle films te gaan.

  • Is mijn pas geldig voor alle films?

    De pas is geldig voor alle reguliere filmvoorstellingen (exclusief toeslagen).
    De pas is niet geldig voor standaard evenementen zoals [voorbeelden filmevenementen waarvoor de pas niet geldt]
    en andere evenementen waar geen regulier ticket voor geldt. Voor sommige andere evenementen dient een toeslag betaald worden.

  • Hoe reserveer ik een ticket met mijn pas?

    Je kunt je kaartje online via de website en aan de kassa bij de bioscoop.
    Online kies je het tickettype 'Unlimited'.
    Op de website geef je dit per stoel aan en kan je ook meerdere keren dit tickettype kiezen indien je voor andere pashouders tickets besteld.

  • Hoeveel kaartjes mag ik bestellen met de pas?

    Je mag met je Unlimited pas één kaartje per voorstelling reserveren.
    Daarnaast kun je voor maximaal [6] verschillende voorstellingen kaartjes vooruit reserveren.
    Als je naar meerdere voorstellingen gaat, moet er ook minstens 90 minuten tussen de aanvangstijden van twee voorstellingen zitten.

  • Wanneer kan ik mijn kaartjes ophalen?

    Als je kaartjes via internet hebt gekocht kun je direct doorlopen naar de ticketcontrole.
    Ook je pas moet je laten controleren bij de ticketcontrole.
    Als je kaartjes aan de kassa koopt, dan krijg je direct een fysiek filmkaartje mee, die je kunt laten controleren tezamen met je pas bij de ticketcontrole.
    Alle kaartjes zijn pas vanaf [90 minuten] voorafgaand aan de voorstelling te scannen bij de ticketcontrole of te koop bij de kassa.

  • Hoe verloopt de betaling van het abonnement?

    Bij aanschaf van de Cineville Unlimited pas betaal je de eerste termijn vooruit.
    Je betaalt online door middel van iDeal.
    Deal ondersteunt betaling via ASN, ABN Amro, Friesland Bank, Regiobank, SNS, Rabobank, ING, Van Lanschot en Triodos.
    Ook brengen wij eenmalig € 0,50 iDeal-transactiekosten in rekening.
    Na het betalen van de eerste termijn ontvang je per mail een tijdelijke pas, die je direct kunt gebruiken om voorstellingen te bezoeken.
    Binnen 10 werkdagen ontvang je van ons jouw definitieve Luxor Unlimited Welkom in onze Wereld pas.

    Na de eerste maand verloopt betaling door middel van automatische incasso.
    Als de betaling niet van je rekening afgeschreven kan worden, ontvang je een herinnering met instructies om de betaling alsnog te voldoen.
    Als we alsnog geen betaling ontvangen, wordt de pas automatisch gedeactiveerd.
    Zodra de betaling door ons is ontvangen activeren we je pas doorgaans binnen drie werkdagen opnieuw. 

  • Aan welke eisen moet de foto voor mijn pas voldoen?

    Gebruik hiervoor een foto waarop jouw gezicht duidelijk te zien is, zonder hoofddeksel en/of zonnebril .
    Gebruik hiervoor geen foto waar je met anderen op staat.
    We moeten kunnen zien om welke persoon het gaat. 

  • Hoe wijzig ik mijn foto, adres, rekeningnummer etc.?

    Je kunt gegevens wijzigen door de wijzigen te mailen naar unlimited@luxor.nl.
    Je ontvangt een bevestiging wanneer de wijziging is verwerkt.

  • Ik ben mijn pas kwijt, wat moet ik doen?

    Je kunt een vervangende pas aanvragen door te mailen naar unlimited@luxor.nl.
    De verloren pas wordt geblokkeerd en je ontvangt binnen 10 werkdagen een nieuwe pas.
    Conform de algemene voorwaarden zijn, het maken en opsturen van een vervangende pas eenmalig kosten van € 10,- verbonden.

  • Waar kan ik de Algemene Voorwaarden vinden?

    De Algemene Voorwaarden van de Luxor Cinemas Unlimited Card vind je hier.

  • Geen tijd meer om onbeperkt naar de film te gaan?

    Een abonnement kan worden opgezegd, rekening houdend met de minimale abonnementsperiode van vier volledige betaalde kalendermaanden.
    De opzegtermijn is minimaal één volledige kalendermaand, waarbij geldt dat het abonnement afloopt op de laatste dag van de volgende kalendermaand.
    Voorbeeld: een pashouder zegt zijn pas op 19 september op, dan zal de pas geldig zijn t/m 31 oktober.

    Wij vinden het jammer dat je weggaat.... We zullen je missen! Wie weet zien we je snel weer.
    Je kunt je abonnement opzeggen door te mailen naar unlimited@luxor.nl. 
    Je ontvangt een bevestiging wanneer de opzegging is verwerkt.